Vă mulțumim pentru interesul acordat serviciilor și produselor de pe site-ul DanielBichis.ro. Acest document vă oferă informații pertinente referitoare la modul în care pot fi returnate sau rambursate serviciile și produsele prezentate aici.
Atenție! Achiziționarea unui produs sau serviciu de pe site este condiționată de acceptarea condițiilor detaliate mai jos.
Dacă alegeți să vizitați site-ul și să accesați serviciile puse la dispoziție prin intermediul său, vă asumați cunoașterea și acceptarea în totalitate a acestor termeni și condiții, care stau la baza contractului dintre Societate și dumneavoastră. Platforma web DanielBichis.ro este administrată de către COMPETENT CONSULTING S.R.L. cu sediul social în Șos. Colentina, Nr.16, Sector 2, Bucureşti, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului sub nr. J40/6031/2004, având CUI RO16330498, e-mail contact@competent.ro. Pentru facilitarea transmiterii informațiilor, vom avea în vedere utilizarea termenului de „Societate” pentru a ne referi la COMPETENT CONSULTING S.R.L. respectiv termenii „DanielBichis.ro” sau „site” pentru a ne referi la Platforma DanielBichis.ro.
Condiții generale
Site-ul DanielBichis.ro respectă prevederile în vigoare privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor la distanță, ceea ce conferă cumpărătorului dreptul ca în termen de 15 zile lucrătoare de la primirea tuturor produselor cumpărate, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv, să returneze produsele cumpărate. Dacă au trecut mai mult de 15 zile de la achiziție (livrare), nu vă putem oferi o rambursare sau un schimb complet. Pentru a fi eligibil pentru o returnare sau rambursare:
- articolul returnat trebuie să fie neutilizat și în aceeași stare în care l-ați primit,
- să fie împachetat corespunzător pentru transport (în cazul în care produsul se returnează prin curier).
Mai multe tipuri de produse nu pot fi returnate sau rambursate. Acestea sunt:
- sesiunile de coaching deja efectuate,
- produsele virtuale (precum programele sau cursurile online),
- produsele descărcabile (mp3, ebook etc).
De asemenea, nu se returnează vouchere (carduri cadou). Situații în care nu se acceptă returnare sau rambursare pentru produsele fizice:
- Produse cu semne vizibile de folosire.
- Orice produs care nu este în starea originală, nouă.
- Orice produs care a depășit cele 15 zile de la livrare.
Important de reținut: Oferim transport gratuit la comenzile care depășesc 150 lei. În cazul unui retur, dacă subtotalul comenzii dvs. (suma produselor din comandă) scade sub 149 lei, se va reține din rambursare și taxa inițială de transport de 14,9 lei, care transport care a fost oferit gratuit.
Rambursare (returnarea sumei achitate pentru un produs achiziționat)
Odată ce produsul este recepționat, vă vom transmite un email pentru a vă anunța de primirea produsului returnat. De asemenea, vă vom notifica aprobarea sau respingerea produsului returnat (în funcție de condițiile, starea produsului etc). Dacă aceasta este favorabilă, se va demara procesul de rambursare, iar suma respectivă va fi vizibilă în contul dvs (de pe care s-a efectuat plata), în aproximativ 1-3 zile lucrătoare. În cazul în care plata produsului s-a efectuat cu numerar (la livrare), vă vom contacta în vederea stabilirii unui cont bancar în care să putem efectua transferul.
Rambursări întârziate sau neprocesate
În cazul în care nu s-a efectuat rambursarea, vă rugăm să verificați din nou contul bancar. Apoi vă rugăm să contactați banca emitentă a cardului dvs. După aceste verificări, dacă tot nu s-a efectuat rambursul în cont, vă rugăm să ne contactați la contact@DanielBichis.ro.
Produse cu preț redus
În cazul în care ați beneficiat de o reducere de preț, prețul rambursat este cel efectiv achitat de dvs., specificat pe factură, nu prețul întreg al acelui produs.
Schimbarea produsului (înlocuirea unui produs achiziționat)
În cazul unor produse defecte din fabricație sau deteriorate în urma transportului se va putea efectua o înlocuire (în cazul în care produsul se află în stoc). Dacă produsul în cauză nu se află pe stoc veți fi contactat pentru a alege o modalitate de rambursare a produsului.
Cadouri
Dacă articolul a fost marcat ca fiind un cadou atunci când a fost cumpărat și expediat direct către dvs., veți primi un credit pentru cadou în valoare de valoarea returului. Odată ce articolul returnat este primit, vi se va trimite prin poștă un certificat cadou. Dacă articolul nu a fost marcat ca fiind un cadou atunci când a fost cumpărat sau dacă cel care a făcut cadoul a trimis comanda la el însuși pentru a vi-l oferi mai târziu, vom trimite o rambursare celui care a făcut cadoul, iar acesta va afla despre returnarea dvs.
Expedierea retururilor
Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite și, după caz, împreună cu produsele promoționale adăugate) conform celor de mai jos: Competent Consulting srl (competent.ro) Telefon: 0788.294.801 eMail: contact@competent.ro Program de lucru: L-V 10.00-18.00 Returnarea se poate face direct la sediul nostru, prin curierat rapid (recomandat depunere la un locker Ship & Go al Cargus sau preluare de către un curier Cargus de la adresa dvs., exclus Poșta Română).
Formularul de solicitare retur se află pe această pagină. Acesta trebuie completat cu datele dvs. și este expediat automat pe email la adresa contact@competent.ro Returnările prin curierat rapid nu se vor face cu ramburs. Returnarea banilor se va face ulterior prin transfer bancar, în termen de 3 zile lucrătoare de la primirea coletului.
Aveți nevoie de ajutor suplimentar?
Înainte de expedierea produsului pe care doriți să-l returnați vă rugăm să completați formularul de mai jos, pentru a putea stabili de comun acord cea mai simplă și rapidă cale de soluționare a situației.
Versiunea 1.1 – 01 septembrie 2024