Întrebări frecvente + Răspunsuri pertinente

  • Home
  • Întrebări Frecvente & Răspunsuri Pertinente

Întrebări referitoare la prețuri și servicii

1. Cum se calculează prețul pentru sesiunile 1-la-1?

Acestui serviciu i se aplică un tarif orar. Plătești pentru timpul și atenția pe care ți le dedică Daniel, iar dacă sesiunea durează mai mult de 90 de minute, vei plăti un tarif pro-rata de 40 € pentru fiecare 15 minute suplimentare.

2. Cum mă înscriu la webinarele online?

Trebuie doar să completezi formularul de pe site și vei primi prin email toate informațiile (inclusiv parola) pentru a accesa canalul Zoom al webinarului.

3. Cum mă înscriu la Bootcamp?

Trebuie doar să completezi formularul de pe site și apoi să faci plata pe baza facturii pro-forma. Imediat după aceea, îți trimitem prin email toate informațiile.

4. Care sunt opțiunile de plată?

Poți plăti direct cu cardul bancar (securizat de Netopia), prin transfer bancar, iar pentru cărți poți plăti și prin ramburs. 

5. Pot plăti și în rate?

Folosind serviciul Oney pus la dispoziția ta de Netopia, pentru orice comandă mai mare de 450 lei plasată pe site poți opta pentru plata în 3 sau 4 rate lunare. Nu vei plăti niciun fel de dobândă, întrucât o acoperim noi. Detaliile și condițiile de acces la acest serviciu le găsești aici.

Întrebări referitoare la sesiunile 1-la-1

1. Unde au loc sesiunile cu Daniel?

Dacă optezi pentru varianta față-în-față, te așteptăm în Cabinetul Competent Consulting, din București. 

Dacă preferi varianta online, Daniel va crea un canal Zoom dedicat interacțiunii cu tine și îți va trimite datele de acces.

2. Asigurați și parcare?

Da, în cadrul Complexului rezidențial Rose Garden avem un loc de parcare rezervat pentru clienții noștri.

3. Pot anula sau reprograma o sesiune?

Da, cu minim 48 de ore înainte de sesiune. Pentru anulare poți folosi calendarul de pe site, iar pentru reprogramare este preferabil să ne contactezi direct, prin formularul de mai jos.

4. Trebuie să plătesc pentru o sesiune anulată sau reprogramată?

Nu, dacă ne-ai informat cu minim 48 de ore înainte de sesiune. În caz contrar, cu excepția unui caz de forță majoră (accident, boală gravă etc.) va trebui să achiți sesiunea, chiar dacă nu ai participat la ea.

Informații referitoare la cărți

1. Cărțile sunt livrate doar la domiciliu?

Nu, curierul Cargus îți pune la dipoziție lockere similare bine-cunoscutelor EasyBox, numite Ship & Go.

2. Cum aleg un locker în care să-mi fie făcută livrarea?

Pagina de finalizare a comenzii îți permite să alegi cel mai apropiat locker Ship & Go, de unde poți ridica coletul 24 de ore din 24, pe baza codului de acces pe care îl primești prin SMS de la Cargus.

3. Pot urmări în timp real procesul de livrare?

Desigur, folosind linkul de acces și numărul de AWB care îți sunt transmise automat prin email în momentul preluării coletului de la noi de către curierul Cargus.

Informații referitoare la bootcamp

1. Participarea la bootcamp reprezintă ore de educație continuă în coaching sau psihologie?

Nu, programele noastre se adresează publicului larg, nu profesioniștilor, și sunt centrate pe lucrul intens de dezvoltare personală, nu pe teorii și demonstrații practice. De aceea, nu se eliberează certificat de participare sau vreun alt gen de document doveditor.

2. Îmi pot anula participarea la bootcamp și solicita returnarea banilor?

Desigur, cu condiția să ne anunți despre asta cu minim 48 de ore înainte de eveniment, prin formularul de mai jos. De asemenea,  să nu fi trecut mai mult de 14 zile de la data achitării facturii pro-forma.

În plus, dacă în prima zi a bootcampului, până la ora 11, îți dai seama că te așteptai la altceva, pur și simplu ne returnezi materialele de curs și pleci din sală, iar noi îți vom returna banii în termen de 3 zile lucrătoare.

3. Pot trimite pe altcineva în locul meu, la bootcamp?

Desigur, cu condiția să ne anunți despre asta cu minim 48 de ore înainte de eveniment, prin formularul de mai jos, iar persoana care te înlocuiește să știe despre ce este vorba și să-și dorească cu adevărat să participe activ la bootcamp.

Ai nevoie de lămuriri suplimentare?

Dacă ai și alte întrebări, te rugăm să ne contactezi folosind formularul de mai jos.

Îți vom răspunde la întrebări prin email cât mai rapid posibil.

    0
      0
      Coșul tău
      Coșul este golRevenire la magazin